reklama

Politický supermarket – výhodný nákup?

Dnes podvečer som na TA3 zachytila kúsok z reportáže o politickom supermarkete. Už len ten názov ma okamžite zaujal. Sadla som k počítaču a hľadala som viac informácií. Vo vyhladávači som pojem “politický supermarket“ nenašla a tak som si prezrela archív TA3.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)
Obrázok blogu

Informáciu ktorú som hľadala som rýchlo našla: www.politickysupermarket.sk . Je to stránka istej nadácie, ktorá vám má uľahčiť výber politickej strany, ktorá by vám svojim volebným programom najviac vyhovovala. Samozrejme je táto pomoc braná s rezervou. Je jasné, že čo má strana vo volebnom programe ešte nemusí byť naozaj cesta, ktorou strana ide. V každom prípade som si hneď spravila “test“, ktorý by mi mal pri výbere pomôcť. Skladal sa z viacerých otázok týkajúcich sa politickej situácie na Slovensku, prípadne našich reforiem. Stačilo si vždy vybrať jednu z troch ponúkaných odpovedí. Trvalo mi to možno 5min. a výsledok ma naozaj pobavil. So stranou ktorá sa u mňa umiestnila na prvom mieste sa v žiadnom prípade nestotožňujem, i keď druhé dve miesta sú na tom lepšie. Tento test je naozaj zaujímavý , takže vám radím, smelo do toho, možno sa dozviete niečo, čo ste nevedeli :)Toto mi vyšlo: Politickou stranou, ktorej program sa na základe Vašich odpovedí na vybrané otázky najviac zhoduje s Vašimi názormi je: Komunistická strana Slovenska

Monika Szamaranszká

Monika Szamaranszká

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada hudbu a koncerty a v lete robím tábory v ktorých sa pracuje www.5pe.sk Zoznam autorových rubrík:  tak ma napadlovšimla som si ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu